Загалом Апк файл LiveChat - Customer service(LiveChat - Служба підтримки клієнтів) має рейтинг 8.6 з 10. Це сукупний рейтинг, більшість кращих додатків у магазині Google Play мають рейтинг 8 від 10.
Усього відгуків в магазині Google Play 0. Загальна кількість п'ятизіркових відгуків 0. Цей додаток був оцінений як поганий на 0 кількістью користувачів.
Очікувана кількість завантажень приблизно 100,000+ downloads в магазині Google Play LiveChat - Customer service(LiveChat - Служба підтримки клієнтів), що знаходиться в категорії Продуктивність, з тегами і була розроблена Text, Inc..
Ви можете відвідати їхній веб-сайт
https://www.livechat.com/help/ / або відправити электронне письмо на адресу
support@livechat.com.
LiveChat - Customer service(LiveChat - Служба підтримки клієнтів) може бути встановлений на пристроях 5.0(Key Lime Pie)+.
Ми надаємо лише оригінальні apk файли. Якщо які-небудь матеріали на цьому сайті порушують ваші права,
повідомте нас. Ви також можете завантажити apk файли на Google play і запустити його за допомогою емуляторів, таких як: nox, bluestacks та koplayer.
Версії програми LiveChat - Customer service(LiveChat - Служба підтримки клієнтів) apk доступні на нашому сайті: 2.39.3, 2.37.3, 2.36.6, 2.34.4, 2.31.3 та інші. Остання версія LiveChat - Customer service(LiveChat - Служба підтримки клієнтів) 2.39.3 була завантажена 2025/05/09
LiveChat — це платформа обслуговування клієнтів, яка приносить задоволення вашим клієнтам і стимулює продажі. Підтримуйте клієнтів у дорозі за допомогою LiveChat і запропонуйте чудовий клієнтський досвід у будь-який час.
Ніколи не втрачайте жодного шансу зв’язатися з клієнтами! Мобільний додаток LiveChat завжди з вами та працює без проблем навіть за поганого підключення до Інтернету. Підтримка клієнтів ніколи не була такою простою.
Понад 30 000 компаній у всьому світі не можуть помилятися!
Потужне програмне забезпечення для обслуговування клієнтів під рукою:
- Деталі клієнта
- Підгляд вхідних повідомлень і готові відповіді
- Багатоканальна підтримка
- Спільний доступ до файлів
- У програмі та push-повідомлення
- Список агентів із редагованими профілями
І багато іншого!
_________
Установіть LiveChat, щоб:
1. Миттєво вирішувати проблеми клієнтів Миттєві
відповіді в реальному часі. Швидко для вашої команди, швидко для клієнта.
Подивіться, що вводять клієнти, перш ніж надіслати повідомлення. Використовуйте готові відповіді на повторювані запитання. З легкістю прискоріть підтримку клієнтів і підвищте рівень задоволеності клієнтів.
2. Підтримуйте розумніше, а не складніше.
Скористайтеся автоматизацією.
Використовуйте автоматичні привітання, щоб рекомендувати продукти, робити оголошення та залучати клієнтів на основі їх поведінки на веб-сайті. Оптимізуйте службу підтримки клієнтів, автоматично спрямовуючи чати до потрібних команд.
3. Вирішуйте квитки будь-коли та будь-де
Керуйте складними справами у своєму додатку для Android за допомогою нашої вбудованої системи квитанцій. Перепризначайте заявки між групами, зберігайте всі відкриті справи в певній папці та миттєво знаходьте статус заявки.
4. Закрийте більше продажів
Збирайте та кваліфікуйте потенційних клієнтів без проблем і збільшуйте свої можливості продажів.
Залучайте потенційних клієнтів, поки вони ще на вашому веб-сайті. Підтримуйте клієнтів протягом усього шляху до покупки, щоб покращити взаємодію з клієнтами та збільшити продажі.
5. Скорочення витрат.
Збільшення штату – це не вихід.
Розумно масштабуйте обслуговування клієнтів. Підвищте продуктивність за допомогою потужних функцій.
Пропонуйте підтримку клієнтам кільком відвідувачам одночасно та відповідайте швидше, зберігаючи високий рівень задоволеності клієнтів.
_________
Відвідайте наш веб-сайт www.livechat.com, щоб дізнатися, як ви можете масштабувати свій бізнес за допомогою LiveChat.
Встановіть LiveChat на свій мобільний телефон і покращте обслуговування клієнтів за лічені хвилини. Підтримуйте своїх клієнтів, де б ви не були, щоб запропонувати чудовий клієнтський досвід у будь-який час.
Цього разу нічого яскравого – лише деякі закулісні покращення, щоб додаток працював добре та безперебійно. У нас є захопливі оновлення!
Ми запускаємо нову потужну панель інструментів — ваш основний екран для отримання бізнес-аналітики в режимі реального часу, все в одному місці.
- Дивіться, хто приймає чати та скільки обробляє кожен агент
- Відстежуйте активні чати та активність відвідувачів у реальному часі
- Переглядайте відгуки клієнтів та свій щоденний бал задоволеності чатом
Все, що вам потрібно, щоб залишатися в курсі подій та контролювати ситуацію — швидко, зрозуміло та прямо з вашого мобільного телефону.
Ще більше цікавих оновлень не за горами!
Ми розгортаємо нову потужну панель інструментів — ваш основний екран для отримання бізнес-аналітики в режимі реального часу, все в одному місці.
- Дивіться, хто приймає чати та скільки чатів обробляє кожен агент
- Відстежуйте активні чати та активність відвідувачів у реальному часі
- Переглядайте відгуки клієнтів та свій щоденний бал задоволеності чатом
Все, що вам потрібно, щоб залишатися в курсі подій та контролювати ситуацію — швидко, зрозуміло та прямо з вашого мобільного телефону.
Ще більше цікавих оновлень не за горами!
Ми змінили спосіб навігації додатком, щоб звільнити місце для нових захопливих функцій, які з'являться найближчим часом.
Архів тепер знаходиться у Вхідних (раніше Чати), тому він більше не знаходиться на головній панелі навігації.
Чому ці зміни?
Це оновлення готує основу для нових розділів та покращень, розроблених, щоб зробити додаток більш інтуїтивним та корисним у вашій щоденній роботі. Це невеликий зсув зараз, але важливий крок до кращого, більш пов'язаного досвіду.
Дякуємо, що ви з нами!
Цього разу жодних суттєвих змін, але ми виправили деякі помилки та внесли закулісні налаштування для більш плавної роботи. Більше оновлень незабаром!
Цього разу жодних змін, але ми виправили деякі помилки та зроблено закулісні налаштування для більш плавної роботи. Більше оновлень незабаром!
Повністю новий дизайн для головних екранів програми
Що нового:
- Технічні вдосконалення
Що нового:
- Технічні вдосконалення
Що нового:
- Технічні вдосконалення
- Екран запитів служби підтримки - виправлення помилок введення тексту та голосового диктування
Що нового:
- Технічні вдосконалення
- Екран запитів служби підтримки - Виправлення помилок введення тексту та голосового диктування